Més per Menorca denuncia que el Govern Prohens va donar el vistiplau a l'augment de les tarifes interilles
Més per Menorca, a través del diputat Vicenç Vidal, va registrar una bateria de preguntes al Congrés espanyol per a esclarir el motiu pel qual el Ministeri de Transports havia decidit incrementar el preu dels bitllets interilles.
També a Illes Balears
- La diputada de Vox que ha impulsat la llei per urbanitzar en sòl rústic és propietària d’una empresa immobiliària
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- La segregació d'alumnes per raó de llengua torna a fracassar: més del 80% de les famílies tria el català com a llengua de primer ensenyament
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Ha mort Baltasar Llompart i Cortès, empresari i espeleòleg, compromès amb la llengua, la cultura i el territori de Mallorca
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
MatrixGràcies per contestar. Sabia que havia de ser un diari fatxa, però no sabia quin. Com que el titular que has reproduït en semblava un mica enrevessat, he anat a cercar la notícia. En el redactat no s'esmenta per res el paper del govern prohens (per què deu ser?), per tant no podem contrastar la informació que veim aquí.
Okbaleares
MatrixPodries dir quin diari?
Titular de otro diario: "El PSOE vota en contra de la amplia mayoría del Senado que pide contener el precio de los vuelos interislas"