MÉS: «El delegat del Govern espanyol menyprea les institucions d’autogovern i es nega a comparèixer per la situació de descontrol a la mar Balear»
El delegat del Govern espanyol, Alfonso Rodríguez, s’ha negat a comparèixer aquest dimecres a la Comissió d’Ordenació Territorial, Habitatge Mobilitat i Cicle de l’Aigua del Parlament com havia demanat Més per Mallorca per tal que informés sobre com pensa afrontar la situació i els conflictes i descontrol de la mar Balear.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.