La batlessa de Campos, durant el plenari, es gira cap a la fotografia de Felipe de Borbón i li diu «la seva reial majestat perdonau-los perquè vos fan demanar disculpes»
La batlessa de Campos, Francisca Porquer, ha protagonitzat, aquest dijous, una de les imatges més estrambòtiques de la legislatura. Un autèntic esperpent que ha fet empegueir propis i estranys.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
8 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Passarà a la història com el que és! Pobra!
Berlanga, ai Berlanga, el que t'estàs perdent!
Tanmateix no li donarà cap titol nobiliari, per molt que faci la pilota al monarca.
aixo millora de cada dia el dia menos pensat fera sant al de la foto qualcu me pot dir com ha arribat a batlesa un esperpento aixi ai campanera
És tan curta que ni tan sols sap distingir entre el vostè i el vós!
Tant de bo que la fotografia no ha contestat...
El borbó és terraplanista. Idò! Quin nivellasso.
El miracle seria q aquesta dona rebés els dons de l’Esperit Sant x entendre q el català està molt per damunt de qualsevol persona!