EUIB assegura que l'elecció de Maíllo condueix a l'«aprofundiment de la política d'aliances»
El coordinador general d'Esquerra Unida de Balears (EUIB), Juanjo Martínez, ha assenyalat que l'elecció d'Antonio Maíllo com a coordinador general d'IU condueix a l'«aprofundiment de la política d'aliances».
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
El quefe encara és en groshke?
Des del fracàs del Partit Comunista i el posterior fracàs d'Izquierda Unida a Izquierda Unida no li queda altre remei que anar d'aliança en aliança per mirar de sobreviure de mala manera.