Lucía Muñoz, nova coordinadora de Podem a les Balears
Els inscrits de Podem han ratificat la candidatura de la regidora d'Unides Podem a l'Ajuntament de Palma, Lucía Muñoz, per a ser la nova coordinadora de Podem a les Balears.
També a Illes Balears
- Prohibeixen l’ús de telèfons mòbils a tots els centres de les Balears sostinguts amb fons públics
- Assemblea i dinar per celebrar els 40 anys del Blanquerna
- SIAU denuncia la situació d’exclusió de docents interins amb el català aprovat
- El Teatre del Mar acull l’acte central de l’Any Llompart
- Prohens rep el cap de l'exèrcit d'ocupació
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Serà "enterradora" en comptes de coordinadora de Fracasem, cert?
Ja parla català? Tots aquests xicot/és comunistes, esquerranosos i altres herbes sempre parlen foraster o un català penós, deu esser perquè no ho parlen mai la nostra llengua a l'àmbit domèstic
Desitjo molta sort per na Lucía. El problema més gran al qual s'haurà d'enfrontar na Lucía, son l'arribisme, enveges, ressentiments i gelosies existents entre la gent d’esquerres i que PODEMOS en comptes de treballar per afavorir l’unitat front a les dretes, les ha fomentat per tal de marcar un perfil propi i diferenciador. Si les dretes tornen a repetir la victòria electoral, ben poc ens importarà als votants d’esquerres i la gent preocupada pel futur d’aquestes Illes, quina era l’opció d’esquerres més autèntica i amb més bones intencions.
Quasi sempre és millor estar tots sols que mal acompanyats, i sa pobra coordinadora tendrá tota sa soledat que vulgui i molt més.
Quin berenar que li espera a aquesta pobra dona.