Vicenç Vidal considera «una victòria contra l'Espanya més retrògrada» l'ús del català al Congrés
El diputat de Sumar Més, Vicenç Vidal, ha valorat «de forma extraordinària» el fet que català, eusquera, gallec, occità de la Vall d'Aran, aragonès i asturià puguin emprar-se al Congrés espanyol des d'aquest dimarts.
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Quien rie último rie mejor, bobos.
No és l'Espanya retrògada que ens ha de preocupar més, és l'Espanya que diu que és progressista i també ens té agafats pel coll. El català retrocedeix arreu perquè els suposats progressistes espanyols saben fer la feina fina. Uns ens espolien i els altres també. Només canvien les formes.
Evidentment que és una victòria, però esperem que duri molt de temps, i que els fatxes intolerants ho acceptin com a normal i no ho suprimeixin a la primera ocasió que se'ls presenti.
Anar contra una Espanya i a favor d'una Espanya plural queda enfora de ser independentista.
Bada, badirudi norbaitek parlamentuan euskaraz egiten duenean badela gizon edo emakume bat gaztelaniara itzultzen duena, Rufián entzun dezan, azkenean, gaztelaniaz, ukitu zure pilotak.