Els candidats de les Balears dediquen la jornada de reflexió a gaudir de la platja i passar temps amb la família i els amics
Vicenç Vidal, cap de llista de Sumar MÉS, durant la seva passejada pel mercat d'Esporles aquest dissabte, dia de jornada de reflexió. | Foto: Sumar MÉS
22/07/23 12:46
Els candidats de les diferents formacions polítiques per les Balears al Congrés i al Senat espanyols dediquen la jornada de reflexió a l'esport aquàtic, a passar temps amb la família o a anar a la platja abans de la cita electoral d'aquest diumenge, 23 de juliol.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Foto el camp, nengú et trobarà a faltar.
No de perque surt tant el candidat De podemos .
Este Vidal sale hasta aborrecer. Vaya periódico tan partidista