Vera agafa el relleu de March a Educació: «Es compliran els acords»
El conseller d'Educació i Universitats, Antoni Vera, ha dit que «es compliran els acords» adquirits per l'anterior Executiu amb els sindicats de la Mesa.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- La CAEB demonitza la protesta pel dret a una vida digna: «El turisme mereix el respecte i la consideració de tothom»
- Camisetes verdes exhaurides. Divendres se'n distribuiran 10.000 més
8 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Es imprescindible acatar el mandato democrático de la sociedad balear y fulminar cuanto antes el sistema de inmersión lingüística catalanista.
I jo i la meva família seguirem xerrant en català a tot arreu. No ens farem enrere en cap cas ni en cap moment. Seguirem exigint els nostres drets socials i lingüístics, per més que autoritats fatxes que hi ha en les conselleries. Seguim endavant !!!!!!!!
lliure eleccio …. Hem estat 7 anys sense, ara podem estar algún mes … Aixo si, amb el español dominant.
Vera això que dius no és vera, i ho saps ! Mantider!
Segueixen sense explicar amb claredat com duran a terme la lliure elecció de llengua.
Adéu March, i no tornis a poder ser!
No ho dubteu, aquest Vera tampoc no es preocuparà del compliment del decret de mínims a les escoles, igual que el conseller March. El del PP segurament per convicció, en March per despreocupació. El resultat serà el mateix: el català, coll avall.
Aquest March millor cap a Pollença. I tant.