El PSOE Menorca assenyala que «estan en joc els drets de les persones»
El PSOE Menorca ha iniciat una de les campanyes electorals més importants perquè, segons han assenyalat, el pròxim 23 de juliol, «estan en joc els drets de les persones».
També a Illes Balears
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- Reclamen el desallotjament de dos edificis històrics de Palma, ocupats pel Ministeri de Defensa i per la família reial espanyola
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Menos es mas,No s´allunyen gaire de l´estat islamic.
Els de MocSS estan condemnats a seguir les passes dels seus antece(SS)ors, UPyD, Manos SSucias, i Ciudadano 'SS. Són les mateixos animals amb diferents etiquetes fatxe(SS). Vade retro SSatán.
El PSOE de Menorca (la isla barrida por los vientos), tienen razón. Están en juego los derechos de las personas. Para hacer lo posible para evitar esta hecatombe, el PSOE se alía con Bildú (vean las listas de las ultimas joyas presentadas) el partido de Otegui (un hombre de paz). Por lo tanto medidas adecuadas. ¿A que sí, Pepe?
Menorca ha estat una decepció. Semblava que eren els més progressistes dels illencs...
Y estos quienes son para decir que estan en juego el derecho de las personas?
Vox hace pupa....tienen miedo
Ni que viniera el Estado Islamico