Francina Armengol: «Vivim una emergència democràtica després del pacte entre el PP i VOX»
La Secretària general del PSIB-PSOE i candidata al Congrés dels Diputats, Francina Armengol ha assegurat que «vivim una emergència democràtica després del pacte de PP i VOX a les Balears i per això, dia 23 de juliol, necessitam un contrapès perquè tot el que s'ha construït no es perdi». Aquestes declaracions les ha fet aquest divendres a l'acte de presentació de la candidatura de la coalició progressista 'Eivissa i Formentera al Senat' per a les pròximes eleccions generals.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
26 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Me encanta que pases de mi; a ver si cumples tu palabra.
"no me gusta sacar a rotllo la madre de nadie". Quatre comentaris més avall: " saluda a tu senyora madre.. ". Perdó, no ets idiota, ets idiota esquizofrenic. Au, pas de tu, no estàs bé del cap.
No me gusta sacar a rotlo la madre de nadie. Pero comprenderás que tampoco me gusta que me insulten. Estas en tu derecho que no te guste lo que digo, pero de ninguna manera puedes llamarme idiota y otras tonterías por el estilo. Por cierto: te brindo la oportunidad para insultarme a la cara. Cuando gustes. Y para terminar: Yo soy idiota, tú un atupedih. No me gusta el juego del insulto, solo me vale contrastar ideas. Bona nit. Per cert: som més malloquí que tu.
I tant, sobretot quan fa més de quaranta anys que no hi es. Recordes que ets idiota?. Au, menja ensaïmada, meam si el fòsfor fa el miracle.
Fas Pena.- Heu crec. Normal. Llógic.
@pena fas M'ha dit que la saludis tu, si tens res que pengi. Diu que es farà unes arrecades amb els teus galindons.
Destroyer... pobrissó... quina pena... Que n´hi ha de gent amb mancances...
Fas pena.- Te agradeceré saludes a tu señora madre en nombre de un idiota. Seguro que estará muy contenta.
En Multinick (nazi-fatxa nyordu) ens demostra que està molt limitadet, el pobre. Va fent mentre pot inventar-se nous noms però quan el seu xip és sobrecalenta o peta aleshores l'inventiva li cau de forma estrepitosa i ha de robar qualsevol nick aliè per a seguir la farsa d'amagar-se. I així juga amb els noms i el teclat com un nin d'elemental. El dia que no ho pugui fer l'hauran d'ingressar. Més avall en teniu dos exemples. Pobre element !
Lo que vais a vivir son 4 añitos de cambio .... basta ya de buleria pesebrera...