Més per Menorca no ha obtengut «els resultats esperats» però prometen ser «valents i forts davant la dreta i l'extrema dreta»
Més per Menorca ha reconegut aquest diumenge de matinada no haver obtengut els resultats esperats: ha perdut un conseller, passant de 3 a 2, i manté els dos diputats al Parlament. La formació ha lamentat que les principals institucions de les illes hagin caigut en mans de la dreta: «No hi haurà govern progressista a les Illes ni a Menorca».
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
"Valents i forts". Estos son los primeros cobardes que apretan a correr a las primeras de cambio y s cgan encima a la vez.