Pere Aragonès manifesta el seu suport, i el d’Esquerra Republicana, a MÉS per Mallorca
El coordinador de MÉS per Mallorca i candidat a la presidència del Govern, Lluís Apesteguia, s’ha reunit aquest dijous migdia a Barcelona amb el president de la Generalitat de Catalunya i coordinador nacional d’Esquerra Republicana, Pere Aragonès, amb qui s’han intercanviat punts de vista sobre l’actualitat política.
També a Illes Balears
- [VÍDEO] Cañadas (Vox) reconeix que volen aconseguir que l’ensenyament sigui «tot en espanyol» excepte l’assignatura de català
- 15J: Més de seixanta entitats convoquen la manifestació contra la massificació: «Per una vida digna, aturem la turistificació!»
- Ha mort Jaume Santandreu, apòstol dels exclosos, lluitador per la Llibertat i escriptor
- L’Assemblea de Docents denuncia l’ofensiva contra l’educació pública: menys català, més càrrega laboral i desviació de recursos
- Què en pensau de l’acord PP-Vox per a l’aprovació dels pressuposts?
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aragonés es un mindundi, menuda ayudaEl separatismo catalán hace reir, y que vayan tomando nota de su modelo, el separatismo escocés, de risa.
Vaja suport, idò! Per tirar coets 😭
Ara ja s'atreveixen a fer propaganda aquí pel seu candidat d'ultra dreta. Si tanmateix denuncien a la publicació i als redactors del dBalears als jutjats, només per fer la seva feina d'informar, i continuament dóna la impresió de que ens espien a tots noltros com si fóssim terroristes, just per ser activistes o participants culturals... com així no els barrau el pas d'una vegada, enlloc de deixar- los embrutar i espenyar aquest digital? Tanmateix ja hem vist, que consentint-los que expressin la seva mala educació, no s'impedeix que també facin altres coses més greus.
Fulgencio nostro batle
Molt agraït a tots els que ajudau a que sigui batle. Hi haurà piruletes per tots.
Jo votaré a la Cup Palma el mes de maig.
Dos grans traïdors a l'independentisme i encara se'n riuen.