José Ramón Bauzá, investigat pel Parlament Europeu per possible assetjament a un dels seus col·laboradors
El Parlament Europeu investiga una denúncia interna per presumpte assetjament psicològic contra l'eurodiputat i alferes de l'exèrcit espanyol, José Ramón Bauzá.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Sobre tu áspera sed de tierra yerma derramo la simiente de mi esperma; he explorado los lúbricos terrenos de la ternura de tus tibios senos. Erato, me desvelas con tu cántico que me protege con vigor romántico. Tu imagen de confuso logaritmo me contagia el hechizo de tu ritmo.
Joserra, un vividor a costa de prendre el pèl als ciutadans de sa terra i d´arreu. Quan PP ja no era una garantia, canvi de jaqueta, l´exigència d´una bona poltrona, i a seguir vivint del cuento, ara amb els nasiextremistes. A aquest també barco !
No té ni una trista qualitat.
Tot el que toca ho enmerda.
Rebuscarà a la rebotiga de la farmàcia per trobar una medicina eficaç per a les seves dolències, que són moltes i greus. La present una més.
Idò l'enhorabona i la meva admiració al tal Ruben Wagensberg.
El mateix digital diu, segons diligències del Jutjat d'Instrucció de l'Audiència Nacional que el diputat d' ERC Rubén Wagensberg va redactar i difondre les comunicacions del "Tsunamic Democràtic"