El director general d'IB3 defensa la neutralitat de l'ens davant les acusacions del PP i Cs
16/03/2023 El director general de IB3, Andreu Manresa, este jueves en el Parlament. SOCIEDAD ESPAÑA EUROPA ISLAS BALEARES AUTONOMÍAS PARLAMENT IB | PARLAMENT IB
16/03/23 18:47
El director general d'IB3, Andreu Manresa, ha defensat aquest dijous la neutralitat de l'ens públic durant la darrera comissió de control del Parlament, davant el qüestionament del diputat del PP Antoni Fuster pel «tracte als actes i als càrrecs del PP».
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Els dretonarros sempre plorant per a que tot vagi al seu favor, i per descomtat no aceptar que se'ls deixi com lo que són, brutícia.