MÉS planteja possibles dimissions dins el Govern si no arriben a un acord amb el PSIB sobre l'exempció del requisit del català en el personal sanitari
MÉS per Mallorca negocia amb el PSIB l'exempció del requisit del català en el procés d'estabilització de metges i infermeres a les Balears. Segons han explicat a Europa Press, des de la formació plantegen possibles dimissions al Govern si no s'arriba a un acord.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Multada il·legalment amb 200€ per portar el CAT a la matrícula del cotxe
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Jajajaja,….. aquets no dimiteixen per res, ni per la llengua. Amen
No sou el PSM dels 90. No valeu res, venuts! Esper que no treieu res a les eleccions. Sang nova i des de zero.
Quines rialles fan. Han copiat en Collboni del PSC que ha abandonat el barco municipal barcelonès en previsió de la desfeta. A quatre mesos de les eleccions es posen en pla radical.