MÉS per Mallorca aplaudeix la decisió del TSJIB sobre el 25% de castellà i critica «els intents de polititzar la llengua»
El coordinador general de MÉS per Mallorca i candidat a la presidència del Govern, Lluís Apesteguia, ha celebrat la decisió del Tribunal Superior de Justícia de les Balears (TSJIB), que ha denegat la petició d'un pare de Mallorca perquè la filla rebi el 25% de classes en català.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Sí, vaja exemple que donau, guarda de giracasaques, coautors materials de una massiva incorporació (regal) d'interins i resta d'obres/serveis de l'època Matas dins l'Admministració pública sense requisit del català, ni examen ni entrevista... Res de res... Ni el nivell A del forasters demanau. MÉS pocavergonyes, impossible!
Estabilización de funcionarios en Baleares sin nivel de catalán. No hay más preguntas, señoría.
fascistas aplaudiendo el fascismo
Voltros segur que no la polititzau, per això vos heu carregat la política lingüística, per la por que vos fa la reacció dels contraris, de dretes i d'esquerres perquè de contraris a la normalització lingüística n'hi ha de tots els colors. Ai, escolanets, que hi anau d'errats de comptes. Això és el que volen els enemics del català, despolititzar el conflicte que ells atien tot d'una que poden.