Alzamora defensa que les mesures anunciades per Cladera «porten el segell» de MÉS per Mallorca
El secretari general de MÉS per Mallorca i candidat al Consell, Jaume Alzamora, ha destacat el paper de la formació per tal d’incloure bona part de les mesures de protecció social anunciades per la presidenta Cladera. Alzamora ha fet valdre les mesures anunciades i ha agraït la sensibilitat de la resta de socis que «han atès les propostes encaminades a la protecció de famílies, microempreses i autònoms en uns moments de molta dificultat per mor d'una inflació desbocada».
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Quines 5 peces! Fa quasi 8 anys que estan així, fora fer cap feina ni una... Dels 00 d'un en poden penjar els altres 4. Carn d'oposició!
De què putes riuen?
D'imaginació sí que és ver que en té aquest Alzamora. De cara a la campanya electoral que durarà d'ara fins el mes de maig de l'any que ve, n'hauran de posar molta d'imaginació, tanta que en sentirem de grosses. Avorrits no hi estarem.