Xisca Mora: «És necessari la promoció turística per canviar el model»
El Pi-Proposta per les Illes Balears presentarà una moció al pròxim ple del Consell de Mallorca per preservar la promoció turística de l'illa amb l'objectiu de reorientar l'oferta turística de les Illes Balears, i de Mallorca en concret, cap a la desestacionalització i la qualitat.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Potser em sembli bé la promoció turística, però que se la paguin els cacics...
Na Meli-Aina donant lliçons, més ben dit repetint lliçons, i el diputat fet de Voxero per Ciutat.
Ja hi tornam ésser amb la propaganda. Per enmascarar la realitat es crea un nou vocabulari `reorientar`, `promoción versus caviar el model`, `turismo esportiu, cultural`. Les convencions terminologiques fan maravelles. D aixo en saben molt els EEUU. Paraules que se`Ls en dur el vent, inventives, manca de tota substancia, pero suficients per embolir al poble. Els PI venen d`on venen, han fet de la promocio turística el seu “modus vivendi”. On eren quan les excavadores han canviat el nostre territori? Tampoc els altres han estimat mai les nostres illes, amb l’excepció de Menorca un poble enamorat de la seva terra.
Na Mora pot estar tranquil.la, el PSOE comanda i la promoció turística està garatida, tant si l'estadi de Son Moix du un nom com si en du un altre. Tot això del nom del camp del Mallorca no és més que una altra comèdia per fer creure que no tots els partits són iguals.
Tot lo que diu en Faveta, em sembla molt be, pero ara ja es impossible. Hem perdut 50 anys fent es betzol. No hi ha remei.
MENTIDA . Que vagin limitant tour-operadors basura, que ens porta això, basura. Que limitin el nº de vols, que aquí no hi pot venir tot el planeta, som illes limitades, en espai i recursos. . (Ah, i molts de negociets extrangers, que a sobre se porten els beneficis fora, RESSSSS, foraaaaa, ni permisos ni res. Arruix !!! . I que se posin inspectors sancionant i tancant tot "negociet" xanxuller, trampós i clandestí ; que hi ha a potades)