CUP-Crida per Palma: «La nova Llei Turística subvenciona hotels amb doblers públics i posa límits gairebé anecdòtics»
La CUP-Crida per Palma s'ha pronunciat sobre el Projecte de Llei de circularitat i sostenibilitat turística de les Balears, aprovat el passat dimarts al Parlament.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I subvencionen mitjans de comunicació amb diners publics
És d'agrair la denúncia perquè r Més i el PSOE venen que la nova llei contempla reformes "valentes". De totes maneres els de CUP-Crida per Palma ho tenen malament, la desafecció social és molt grossa. La gent està molt escalivada.
No hi aprendrem mai!