MÉS fa una crida a no ser còmplice dels discursos transfòbics: «Aquest discurs de l'odi destrueix les persones i segresta les voluntats»
El portaveu de MÉS per Mallorca al Parlament, Miquel Ensenyat, ha reiterat el compromís de la formació amb la comunitat trans* després de la polèmica per la presentació, a Palma, d'un llibre transfòbic aquest dijous. En aquest context, el portaveu ecosobiranista ha manifestat el seu suport a les diferents associacions i ha insistit que «com sempre farem costat a les seves reivindicacions».
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Nova junta gestora de l’OCB d’Inca
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Destruir persones, és precisament el que volen els que amollen discursos transfòbics, homòfobs, racistes, masclistes, anti-ecologistes, anti-drets dels treballadors, anti-llengua catalana, anti-balears, catalanòfobs, franquistes, feixistes i filonazis. A qui recorda aquesta descripció?