MÉS per Mallorca defensa regular el 'tot inclòs' per a «continuar avançant en el decreixement turístic»
El coordinador de MÉS per Mallorca, Lluís Apesteguia, ha anunciat que el grup parlamentari presentarà un total de 40 esmenes a la Llei turística del Govern amb la intenció de «continuar avançant en el decreixement turístic». Segons Apesteguia, «no existeix el decreixement sostenible» com defensa la dreta a qui ha acusat de ser els «vertaders turismofòbics». En aquest sentit, el coordinador ecosobiranista ha defensat la Llei com una oportunitat per a dotar el sector d'eines que generin «qualitat i riquesa compartida».
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Decreixement de vots de Mes
Això ja va dir que ho faria en Biel Barceló. Després va venir na Bal Busquets i encara esperam. El PSOE i els hoteles quan veuen aquestes fotos de polítics de Més, aquestes ocurrències, deuen fer un fart de riure.