Casado acusa Sánchez d'usar la investigació a l'Església per tapar els casos d'abusos a València i les Balears, però no diu res de Madrid
El president del Partit Popular espanyol, Pablo Casado, ha acusat aquest dilluns el Govern de Pedro Sánchez de tapar els abusos de menors succeïts a les Balears o al País Valencià, comunitats governades per socialistes, amb la investigació a l'Església catòlica.
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Un partit PPodrit com el de Casado no es pot sostenir gaire temps damunt d´un cubell d´escombraries en descomposició. I el PP hi està. El que en temps del totxo Rajoy encara estava tapat i no pudia, 10 anys després ja no hi ha qui aguanti la fortor que fa. O sigui que, o Casado es recicla ben reciclat o en tocar poder tardarà una eternitat.
Els seus mateixos el fotran al carrer més aviat que prest. Qui en vol un que no guanya ni fent trampes?. El ridícul de la votació de la reforma laboral és estratosfèric, i si els fatxes no aguanten una cosa és que es burlin d' ells.
Sap que no governarà mai perquè el govern de Sanchez ho fa molt bé, garanteix la pau social i preserva els interessos dels empresaris i a damunt ha desactivat l'independentisme a Catalunya. Caput, en Casado està acabat.