El Pi reclama al Govern mesures per a fer front a la sobrepoblació de les Balears: «En 50 anys la població ha augmentat un 125%»
El portaveu d’El Pi-Proposta per les Illes Balears al Parlament, Josep Melià, ha interpel·lat el Govern en relació al «creixement poblacional insostenible de les Illes Balears». Melià ha explicat que en 50 anys la població de les Illes Balears s’ha vist incrementada un 125%. «L’any 1971 a les Illes Balears hi havia 545.498 habitants, mentre que l’any 2020 érem 1.219.423 habitants. No hi ha paral·lelismes a cap altra banda del món».
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
S ha de limitar de manera urgent la venda de propietats inmobiliaries a estrangers siguin o no comunitaris , ja esta be de especul.lacio inmobiliaria.
Cal limitar l'arribada de rics del nord i les seves inversions immobiliàries.
Per fi un polític que diu les coses clares en relació a l'eufemisme 'repte demogràfic' que empra la presidenta. Ara bé, el Govern de l'Estat és qui, principalment, hauria de prendre part en aquest tema, hi ha un descontrol brutal de la població immigrant i són ells els qui controlen ports i aeroports.