MÉS per Mallorca cerca un nou pronunciament del Parlament en contra de l’ampliació de l’aeroport Son Santjoan
El portaveu adjunt de MÉS per Mallorca al Parlament Josep Ferrà ha registrat una Proposició no de Llei que cerca un nou pronunciament del Parlament en contra de l’ampliació de l’aeroport Son Santjoan i de qualsevol actuació encaminada a un increment de la capacitat actual. La iniciativa reclama que aquests recursos econòmics es destinin a projectes de millora als aeroports de les Illes Balears que comptin amb el consens institucional.
També a Illes Balears
- Denuncien la relació entre la turistificació de les Illes Balears i la pèrdua d’ús social del català a l'arxipèlag
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- El jurista Lluís Segura analitza la sentència del TC: «És una mala notícia per a la protecció dels drets lingüístics»
- «A nosaltres també ens agrada insultar la policia quan bevem una mica de més. Tot el suport a Catalina Soler»
- Un oficial de la policia local acusa la batlessa de Felanitx d'amenaçar-lo, fer-li «gestos obscens» i dir-li vàries vegades «jódete»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Si a les Illes Balears sempre governen el PP ò el PSOE i sempre s'han de garantir els interessos d’Espanya i fer el que volen les multinacionals amb l’ajuda descarada de la Fiscalia General i les cúpules judicials, simplement es per la complicitat de la majoria de la ciutadania que ja els va bé i els vota ò s’absté per a que puguin continuar governant i legislant .
És igual el pronunciament. El que volem saber és fareu si el PSOE amplia l'aeroport. La resta no és més que postureo.