El Parlament se suma a la commemoració dels 500 anys de les Germanies amb l'oposició de Vox i la indiferència del PP i Ciudadanos
Aprovada la Proposició no de Llei de presentada conjuntament per MÉS per Mallorca, Podem i PSIB per a l'adhesió del Parlament al manifest de commemoració dels 500 anys de les Germanies.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Deven saber els de VOX que eren les Germanies? Perque per la Història de Malllorca falsificada dels fatxes, les Germanies eren unes suposades guerres entre Mallorca i Catalunya. perque aquesta segona s'en duia tots els doblers nostros, ficant també Cabrit i Bassa, que havien existin molt abans, enmig d'aquests fetsi ni esmentant per res a Carles I. I donat a que per ells la nostra Història no té importància i no és més que un frit i bullit que se pot anar canviant segons la circunstància, per tal de deixar nos sense identitat, probablement no saben que és. Dels altres dos partits, un hereu del franquisme i l'altre destrossat de González i companyía, que no vulguin fer homenatge a uns herois populars, els acaba de definir.
és clar que els partidaris del franquisme tan sols aplaudeixen a los "conquistadores" i exterminadors dels indis d´Amèrica. Tota la resta mai ha segut atractiu per a ells. I així continuen, sent uns toca-sons i pobres d´esperit. És el que hi ha, o millor dit, el que no hi ha.