El Pi vol que el Govern faci un informe anual amb els incompliments del Govern espanyol amb les Balears i que els impugni judicialment
El Pi - Proposta per les Illes ha presentat una iniciativa perquè el Govern faci, cada any, un informe sobre si els pressuposts estatals compleixen amb Règim Especial per a les Balears i, també, perquè el Govern impugni judicialment tot allò, inclosos els pressuposts, que incompleixin el REB.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I ara qué pretenen aquests? Fer li la feina a VOX, perque aquests puguin enganar a més gent? Perque a aquestes altures, ningú se creu que ho facin pel bé de la nostra comunitat.