EUIB trasllada el seu suport al poble sahrauí davant «el saqueig i l'ocupació il·legal» del Marroc
Esquerra Unida a les Balears (EUIB) ha expressat el seu suport al poble sahrauí davant «el saqueig i l'ocupació il·legal del territori» per part del Marroc i ha criticat la bretxa en el mur de la zona fronterera del Guerguerat «per a facilitar l'espoli dels recursos naturals del Sàhara Occidental».
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Es necessari que EUIB també condemni l'acord tripartit, pel qual Espanya va abandonar a favor de Mauritània i Marroc, les seves responsabilitats com a força ocupant i administradora de la sobirania del Sàhara.
Euib trasllada el seu suport al poble saharauí, un poble al qual els seus pobles i països germans de cultura i religió han deixat abandonat en la cuneta de la història, després que l'estat espanyol també els deixàs abandonats el 1975. Aquests suports són gests inútils que sols serveixen per sortir als mitjans de comunicació.
A on son els que clamen una i altre vegada sobre la "Unidad de España" i ens diuen, que posa el teu DNI?.Els saharauis eren, son espanyols i sembla que a la UNA GRANDE I LIBRE els importa un rave.Els van deixar a la ma de Déu proment-los un referèndum d´autodeterminació i com sempre les promeses del reino d´Espanya ha quedat en no res.
Molt be EUIB. Ara falta una aplicació introspectiva d'això del saqueig i l'ocupació. No la fareu perquè sou espanyols incapaços de reconèixer la injustícia quan és a prop. Ja vos va be que hi hagi oprimits i pobres el més lluny possible. Així expressau la vostra solidaritat que a la pràctica no significa res.