MÉS per Mallorca demana «per què a Catalunya es va aplicar un 155 injustificat i ara no s'actua a Madrid amb la mateixa contundència»
El portaveu adjunt de MÉS per Mallorca al Parlament, Josep Ferrà, ha reprovat aquest dilluns la «negligent actuació» del Govern espanyol per a combatre la Covid-19 a la Comunitat de Madrid «posant en risc la salut de la resta de territoris». Segons Ferrà, la inacció de l'executiu de Pedro Sánchez només respon a «un tacticisme polític» i és «insostenible». «L'Estat disposa dels mitjans i instruments per a poder actuar. Si no ho fan seran còmplices», ha dit el diputat ecosobiranista.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Si la ridiculesa fos música, presuntamente tú serías lo máximo de la composición. Pero vayámonos del caso, que no interesa lo más mínimo. Pues, mira. Yo si que te he leído, incluso de los botarates se aprende algo. Estás en tu derecho de leerme, o no. Cosa que no me preocupa nada en absoluto, como que pongas "rojitos", o no. El cipayo llama facha al otro. Es porc va dir orellut a s'ase. Tria lo que vulguis.
No t'esforcis, perque tanmateix no vos llegim els comentaris, ni els teus ni els de l'altre fatxa. Si veis punts vermells, nomès és perque vos consideram desagradables i fora de context, no perque perdem el temps mirant dois.
¿Y que tiene que ver una cosa con la otra?. ¿Acaso Cataluña no está casi tan infectada como Madrid?. Por desgracia, evidentemente. Los hay que hablan y hablan y vuelven a hablar aunque tengan que decir tonterías.
Ara hi ha una raó tan important i prioritària com la de salvar vides, s'ha d'intervenir Madrid sense falta. Ara mateix, estan donant la notícia que devant de la petició de Salvador Illa de tancar Madrid, Diaz Ayuso s'ha negat i vol que tothom continui anant a treballar. Aquesta curta fara una massacre, si no li prenen temporalment el comandament de la comunitat. Perque ha demanat ajuda al govern estatal, només perque vol treure més doblers. que segurament invertira en toros, caça i banderes borbòniques, però no vol escoltar les recomanacions tècniques