Vidal diu el Senat que PSOE i PP «no han tengut collons» de defensar que es respecti la insularitat de les Balears
L'Agrupació Socialista Gomera (ASG) ha aconseguit obtenir el suport majoritari del Senat a una moció en la qual s'insta el govern espanyol perquè aprovi un pla específic per a la reactivació del sector turístic a les Canàries, per la qual cosa el senador de designació autonòmica per Balears, Vicenç Vidal, ha criticat que no s'hagi aprovat cap referència a les Illes Balears.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
El senador Vidal compleix amb la seva obligació que és la de defensar els interessos de tots els ciutadans de Balears i per això té tot el meu respecte i també tindrà el meu vot. Aquest home està donant una lliçó d'ètica i professionalitat a la resta de parlamentaris de les Illes a Madrid, que l'única cosa que fan és dormisquejar en els seus escons o, encara pitjor, votar en contra nostra quan se'ls mana, oblidant-se que l'escó li ho hem donat els votants. El senador Vidal hauria de ser un exemple per als altres, a veure si prenen nota les Proens i Saloms de torn i es posen a treballar per a l'interès general de les Illes que per a això cobren de tots encara que ell@s sembla que ho ignoren i més aviat pereix que han anat a Madrid de pícnic.
Cap partit d'àmbit nacional espanyol se jugara la seva carrera polîtica per defensar les Illes Balears, perque sap que als caps de la capital no els agrada, que els recordem les desavantatges de la insularitat, ni tampoc les injustícies i els agravis comparatius que se fan entre la nostra terra i les comunitats vertaderanent apreciades.
Aquest home ha tingut alló que als altres els hi caldria tenir, i que ell mateix ha deixat ben clar. A part d'això, no els iria gens malament demostrar un minim d'amor a la seva terra deixant els interesos particulars que s'intueixen, per tal de conservar el càrrec. No son aquestes les persones que ens convenen. Sr Vidal, té vostè tota la meva consideració i respecte.
Per mi i amb molta diferència, es el més clar i millor senador que tenim. Els altres senadors que ens representen en el Senat Espanyol, fan un paper molt trist, passen els mesos a Madrid sense mostrar gens de ganes ni d'interès per defensar les Illes i la seva gent.
Aquest home ha tingut alló que als altres els hi caldria tenir, i que ell mateix ha deixat ben clar. A part d'això, no els iria gens malament demostrar un minim d'amor a la seva terra deixant els interesos particulars que s'intueixen, per tal de conservar el càrrec. No son aquestes les persones que ens convenen. Sr Vidal, té vostè tota la meva consideració i respecte.