Truyol demana al Govern espanyol que permeti a l'Ajuntament de Palma «regular el preu de l'habitatge»
La regidora de Model de Ciutat, Habitatge Digne i Sostenibilitat de l'Ajuntament de Palma, Neus Truyol, ha demanat al Govern espanyol que permeti al consistori palmesà «regular el preu de l'habitatge».
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Molt bé i en la bona direcció. L'accés a l'habitatge digne per a tothom, es fonamental. Esperem que també puguin convèncer el PSOE estatal i que aquest respongui amb justícia, a favor de les necessitats de la població i no a favor de l'especulació de la banca i els fons voltors.
Això és el que falta, menys bla bla bla i més propostes concretes. Enhorabona.