Vidal demana al Senat per què Eivissa i Menorca no han entrat aquest dilluns en fase 1 de la desescalada
El senador autonòmic de MÉS Vicenç Vidal, ha demanat al Senat per què Eivissa i Menorca no han entrat aquest dilluns en la fase 1 de la desescalada, si el Govern assegura que la seva situació permetia avançar en el desconfinament.
Segons ha informat el senador Vidal aquest dilluns en un missatge en la xarxa social Twitter, s'ha registrat al Senat una petició amb resposta escrita amb l'objectiu d'aclarir per què Eivissa i Menorca no han entrat aquest dilluns en la fase 1 de la desescalada.
En concret, s'ha preguntat, per què no s'ha produït l'avanç de la desescalada directament en la fase 1 el 4 de maig de Menorca i Eivissa si el Govern afirma que es complien els paràmetres per a això; i quines dades o indicadors han estat determinants per a no produir-se l'avanç de Menorca i Eivissa directament en la fase 1.
Altres preguntes que ha fet Vidal al Senat han estat va presentar el Govern la proposta perquè Menorca i Eivissa avancessin en el desconfinament passant directament a la fase 1 el 4 de maig?; El Ministeri de Salut va valorar la proposta tècnica del Govern del pas de Menorca i Eivissa directament a fase 1 el 4 de maig? O no va tenir temps?
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.