Armengol durant el sopar de Nadal: «El 2019 ha estat un any històric per al PSIB»
Gairebé un miler de militants i simpatitzants 'socialistes' han omplert el sopar de Nadal del PSOE de Mallorca que s'ha celebrat aquest divendres i el qual ha comptat amb la participació de la secretària general del PSIB-PSOE, Francina Armengol; la secretària general dels Socialistes de Mallorca, Mercedes Garrido; la presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, i el secretari general dels Socialistes d'Algaida, Francesc Miralles.
Francina Armengol ha destacat que 2019 ha estat un «any històric» per al PSIB, en el qual han guanyat les tres eleccions que s'han celebrat, fent possible que, també per primera vegada en la història, s'hagi revalidat el govern progressista a la Comunitat Autònoma, com també a tants d'ajuntaments i a la majoria dels consells insulars.
Armengol també ha volgut emfasitzar «l'enorme responsabilitat» que això suposa, com també agrair a tota la militància la «feina intensa feta aquest any des de l'organització del partit», sense els quals no haurien estat possibles aquests resultats.
Així mateix, la socialista s'ha mostrat confiada amb què 2020 pugui començar amb un govern d'Espanya presidit per Pedro Sánchez «que pugui tirar endavant les qüestions necessàries per a la nostra Comunitat Autònoma».
La trobada d'enguany ha servit per retre homenatge a 60 militants de l'illa, tant per la seva contribució a les victòries electorals d'enguany com per la seva dedicació al Partit Socialista durant tota una vida.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Amb quins diners es paga aquesta sopa/sarau, públic potser?
Miserables espanyolistes, monàrquics i neoliberals. Fastigosos polítics professionals que no sabem de què viurien sense cobrar un sou públic.
Molt històric, fins el punt que hi ha catalans a les presons celebrant-ho.