Balboa i Jover són els únics candidats que s'han pronunciat sobre la problemàtica dels megacreuers
La Plataforma contra els megacreuers ha informat aquest divendres que va enviar fa setmanes tres preguntes als candidats a Congrés dels Diputats de les diferents formacions polítiques amb representació al Parlament per conèixer la seva opinió sobre la moratòria en la contractació de creuers per al port de Palma . Segons han explicat, només els candidats de Unides Podem i MÉS-Esquerra, Antònia Jover i Guillem Balboa, respectivament, van fer arribar les seves respostes a la Plataforma.
També a Illes Balears
- [VÍDEO] Cañadas (Vox) reconeix que volen aconseguir que l’ensenyament sigui «tot en espanyol» excepte l’assignatura de català
- Ha mort Jaume Santandreu, apòstol dels exclosos, lluitador per la Llibertat i escriptor
- 15J: Més de seixanta entitats convoquen la manifestació contra la massificació: «Per una vida digna, aturem la turistificació!»
- Què en pensau de l’acord PP-Vox per a l’aprovació dels pressuposts?
- Vetlla i funeral per Jaume Santandreu
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Idò els votarem!