Pablo Casado carrega contra MÉS en el seu acte electoral a Palma
El candidat del PP ha tornat a dir: «Les Balears no són els Països Catalans»
El candidat del PP a la Presidència del Govern espanyol, Pablo Casado, ha carregat aquest divendres contra MÉS en el seu míting a Palma i ha assegurat que «el preocupa molt» que la formació ecosobiranista sigui un «aliat estratègic» de la presidenta del Govern, Francina Armengol.
En la seva intervenció en un acte electoral, Casado ha dit que «no hay medias tintas» i, com ja ha repetit en diverses ocasions quan ha vengut a les Illes: «Les Balears no són els Països Catalans». «Espanya no pot prescindir de vosaltres», ha afegit.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Es PPeperroSS ho tenen clar, "todo por la paSSta y el franquiSSmo". Sembla que en sa foto s´han equivocat de lema electoral.
És tot un honor per MÉS que un candidat tan beneit, el pobre, màxim representant del partit més corrupte de tot el món occidental, el consideri un perill. Perill per ells son tots els que persegueixen la corrupció. Recordem el muntatge vil i calumniador que li van fer a Podem amb els imaginaris treballs per Veneçuela i per Iran. I aquest betzol diu això per "tirar li els tejos" a VOX. Mirau si han caigut baix!
té un cert encant que tot un PP,possi a MES,com el seu màxim rival¡¡ quina llàstima que els peperos nostrats,haguin d,agradar als conquistadores com en casado¡¡¡