Vicent Torres anuncia la seva renúncia com a secretari general del PSOE d'Eivissa
Vicent Torres ha anunciat la seva renúncia com a secretari general de la Federació Socialista d'Eivissa després de la decisió de la socialista Marta Díaz de no dimitir com a consellera ni dels seus càrrecs orgànics, tot i que divendres passat va anunciar el seu cessament.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Jo pensava que era per desacord amb les idees d'un partit estatal unionista i resulta que només es tracta d'una lluita de poder... aixó ja ho tenim cada dia, gent barallant-se per la poltroneria