El Govern valencià respon a l'advocacia de l'Estat que seguirà comunicant-se en català amb Catalunya i les Balears
La Generalitat Valenciana ha respost aquest dijous a l'advocacia de l'Estat espanyol que continuarà comunicant-se en català amb els governs de Catalunya i de les Illes Balears. Cocnretament, Joan Calabuch, secretari autonòmic per la Unió Europea i les relacions amb l'Estat, ha dit a TV3 que la petició de l'advocacia espanyola no tenia cap base i ha explicat que els tres governs es relacionaven amb normalitat sense necessitat de cap traducció perquè la llengua era comuna.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- El Mallorca Live Festival imposa el castellà i la presència del català als escenaris és només testimonial
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
És la primera vegada que se n´adonen que no se n´enteren de res. No parlen idiomas... ja, ja, ja...
La vicepresidenta valenciana Mónica Oltra serà un problema per la seva facilitat d'entesa amb el gobierno central. Ja va criticar que el president legitim de Catalunya anés pel món "fotent-se bons menjarots"...cosa a la que li va respondre que denigrar amb falsetats no és de demòcrates. Sembla que ella ja es va avançar al que ha sigut una constant dels espanyolistes o sigui, les falsedats i fake news.
Jes, mastegot en tot els morros, ¿qué deis els pishass? "Zasca en toda la boca" menjau morena,mamelucos. xafaxarcos,.sou més beneits que en PPepp merda. Salut i República Països Catalans
Els feixistes proven de desunir-nos per a aixafar-nos. Ben units no ho aconseguiran.