MÉS-Estimam Palma inicia una campanya per denunciar la crisi dels refugiats
MÉS-Estimam Palma inicia una campanya «per no oblidar el drama humanitari que cada dia passa davant nosaltres i denunciar la hipocresia del govern de Pedro Sánchez, que dificulta la feina de les ONGs a la mar i no ha acollit la quota de persones refugiades fixades per la Unió Europea».
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
A Espanya només li interessa que venguin molts d' hispano americans, commés en hi hagi millor per, entre aquests i els foraster que no se volen adaptar, acabar amb la llengua catalana, amb la cultura i costums nostres i si logren que partiguem de ca nostea, encara molt millor. Però si no tenen l'Espanyol com a llengua materna i estan disposats a aprendre,no resulten d'utilitat. I a això de que només volen "hispanos" no ho dic jo: Ho diuen Pablo Casado, Abascal i tota aquesta gent de la extrema i de la ultra dreta itambé altres més moderats, no ho diuen, però segurament també ho pensen.
Idò a obrir una llista amb tots ells i que els acullin a ca seva i se'n facin responsables, però que no pretenguin solidaritat amb els dobbers dels altres.