José Ramón Bauzá aprofita l'estiu per anar de campaments... militars
José Ramón Bauzá, eurodiputat del partit polític Ciudadanos, es defineix al seu compte de Twitter com a «liberal practicant, eurodiputat, farmacèutic reservista de l'exèrcit, orgullós president del govern balear més lliure i antinacionalista» i just devora del terme 'antinacionalista' hi posa una icona de la bandera espanyola.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
12 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
"govern balear més lliure i antinacionalista"... no faré cap comentari
Aquest pallasso "multicolor" que se destinyeix i passa del blau al taronja, alegra un poc la calor amb els seus fets i xistes ridículs, com Monsieur Mesquida. Vacançes pagadas per aquests grans pallassos, aixó sí, un per la dreta i s'altre per l'esquerra, son símbol de la coherència política de Mallorca.-¿Qué té aquesta terra nostra que congría personatges com aquests?-. "Dame pan y jamón de bellota y llámame tonto español".
Aquest moneot només cerca provocar.Per tant, el millor és ignorar lo
@de riure.De riure el teu comentari.Si no t´importa,perquè et fiques aquí? hi ha altres noticies i si tampoc t´agraden hi ha altres diaris.
Si fueseis inteligentes, empezando por este tal A.G., que siempre se esconde, ni hablaríais de él. "El mejor desprecio es no hacer aprecio". Mañana o pasado, lo volveréis a sacar. Que putas me importa a mi donde pasa sus vacaciones.
Tinc entès que ni tan sols va fer la mili.Com és ara tanta obssessió per lo militar?
Té tan d'afany de ser el protagonista de tots els esdeveniments, que fara be de no anar a matances, ni tampoc a cap funeral, no fos cosa..
- Això de anar per las casernes ya l´hi va amb el seu terennà, i si os hi fitxeu bè ja te una mica cara de "chusquero".
Li agrada figurar mes que un mestre de cerimonies. Que segueixi aconsellant Rivera.... pero a Madrid, aqui basta que tinguem noticies seves per twitter. ORGULLOSA DE NO TENIR-TE COM A PRESIDENT DE LA MEVA COMUNITAT!
Beníssim! Recordau que el seu partit PP el va er fora! Ho rebenta tot. Mai no hi havia hagut una manifestació més gran en contra de la seva política! Ara li toca a Ciudadanos. I tan tocat d´ala com va amb tantes dimissions l´acabarà de rematar.