Unides Podem aposta per dur el ferrocarril fins a Artà, Felanitx i Alcúdia
El candidat a la presidència del Govern, Juan Pedro Yllanes, que ha visitat aquest dijous el port esportiu d'Alcúdia, ha presentat les principals mesures de mobilitat de la formació, entre les quals destaca la seva aposta per «dur el ferrocarril fins a Artà, Felanitx i Alcúdia».
En l'acte, també han participat el número dos en la llista del Consell de Mallorca, Jesús Jurado, i la candidata a l'alcaldia d'Alcúdia, Concepción Baleato. Yllanes ha assenyalat que una de les principals preocupacions del la ciutadania de les Balears «és la mobilitat i que encara així durant 30 anys no s'ha construït un sol quilòmetre nou de via ferroviària».
Segons ha dit, l'encàrrec dels seus diputats a Madrid per a «posar fi a aquest 30 anys de vacances del bipartidisme és apostar perquè hi hagi finançament estatal per a poder millorar la xarxa de ferrocarril».
Respecte a Menorca, Eivissa i Formentera, el candidat a la presidència del Govern ha dit que l'aposta és per un «transport públic, de qualitat i sostenible i afavorir-lo amb la gratuïtat per a menors de 26 anys, pensionistes, parats de llarga durada i usuaris habituals».
D'altra banda, el número dos en la llista al Consell ha assegurat que en la pròxima legislatura aquesta administració «exigirà les competències de transport públic per a, juntament amb les de carreteres, poder fer una millor gestió de la mobilitat a l'illa».
Segons ha dit, una vegada transferides aquestes competències «és important que es renovi tota la flota de transport col·lectiu públic, que sigui un transport públic no contaminant i que una tots els nuclis de població amb els centres de salut».
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.