MÉS per Marratxí promet una escoleta i un centre de dia si torna a governar
El candidat de MÉS a la reelecció a l'Ajuntament de Marratxí, Joan Fransesc Canyelles, ha promès la construcció d'una nova escoleta de 0 a 3 anys i un centre de dia en el Pla de na Tesa i es Pont d'Inca si governen en el Consistori després dels comicis municipals del 26 de maig.
«El nostre compromís amb les persones continuarà marcant l'agenda de l'Ajuntament de Marratxí durant els pròxims quatre anys», ha assenyalat Canyelles, qui ha assegurat que l'educació pública i de qualitat serà «una de les prioritats» del programa electoral de la formació ecosobiranista.
El partit ha recordat que el municipi «necessita» crear noves places per a donar resposta a les necessitats de l'etapa educativa al poble i ha avançat que l'escoleta tendrà més de 1.000 metres quadrats i 130 places.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.