Més per Menorca demana al Parlament que reclami els generadors elèctrics d’urgència a l’Estat
Més per Menorca ha presentat una proposta (en forma d’esmena) perquè el Parlament reclami els generadors elèctrics d’urgència a l’Estat. La proposta es debat i vota al ple de dimarts.
La proposta diu:
«El Parlament de les Illes Balears insta el Govern de l’Estat a instal·lar generadors elèctrics per a situacions d’emergència a Menorca, per a garantir la recuperació del subministrament amb el menor temps possible en el cas d’un fall en el sistema elèctric de l’illa. El conjunt de generadors d’emergència es mantindrà a Menorca, com a part del Pla de Contingència, com a mínim mentre no es restableixi la connexió del subministrament elèctric amb Mallorca».
El passat mes de gener, Més per Menorca ja va demanar al conseller Marc Pons mitjançant una qüestió oral per quin motiu no arribaven els generadors permanents, a la qual cosa el Govern va respondre que la ministra ho havia promès i que s’havia d’insistir.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.