Company: «No deixarem que passi com a Catalunya, que és el que volen els socis d'Armengol»
Biel Company ha insistit aquesta dijous, davant més de 800 persones que han assistit al sopar de Nadal del partit, que el PP de les Balears està «preparat per guanyar les eleccions de 2019 i tornar a governar les principals institucions de Balears». En la seva intervenció davant afiliats i simpatitzants, el president del PP ha llançat un missatge d'«optimisme i confiança» davant els reptes que se li presenten a la formació per al 2019, amb la celebració de les eleccions autonòmiques, municipals i europees, i tampoc no ha descartat que puguin celebrar-se uns comicis en clau estatal.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
"La nostres llengüa" però si mentre vau governar només la arrinconaveu.
No és cert, els socis d'Armengol es limiten a cobrar el sou, fer carreteres i donar contractes als amics. Tant de bo els socis d'Armengol fossin sobiranistes
Aquest homenet és beneit sense remei. Però el pitjor és que se pensa que els altres ho som encara més que ell.