Garrido deixa MÉS i Podem en evidència i diu que ella no havia anunciat cap modificació de l'autopista
La consellera de Territori Mercedes Garrido ha dit durant el Ple del Consell que «no s'ha fet cap canvi» en el projecte de l'autopista de Llucmajor a Campos. Així ha respost la consellera a una pregunta formulada pel PP en relació a la suposada modificació del projecte anunciada fa unes setmanes per ella mateixa en el Ple.
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Al.lots, jo domés diré que la carretera Manacor-Palma va ser criticada, ara ningú la veu com a No Necessària.
La esquerra se divideix per les seves idees. La dreta s'uneix pels seus interessos. Per aquest motiu perdem.
El conseller Jesús Jurado i el president del Consell, Miquel Ensenyat "han permès" en silenci davant d'aquestes declaracions.(?)
Hi han obres en les carreteres de Mallorca que són molt més traumàtiques i amb ferides greus per la terra que la llucmajor-campos, i ningú diu res.
Em sent enganyat, pitjor encara: tenc la impressió que algú/alguna m'ha pres el pèl.