El PSOE de Maó vol la retirada de la medalla d'or que si li concedí a Franco
El PSOE de Maó vol la retirada de la medalla d'or que l'Ajuntament concedí en el seu dia al dictador Franco. | dBalears/Arxiu
Palma15/08/18 0:00
El PSOE de Maó ha mostrat aquest dimecres el seu «ple suport» a la iniciativa engegada per l'associació de Memòries de Menorca, perquè l'Ajuntament retirí la medalla d'or que en el seu dia li va concedir al dictador Francisco Franco.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
És gairebé increible, que amb tots els anys que han passat des que es va morir, encara no s' hagin retirat totes les medalles i distincions que es van atorgar a aquest personatge nefast.