Investigaran la Fundació Francisco Franco per delicte d'odi
La Fiscalia de Santiago ha admès a tràmit la denúncia d’Esquerda Unida contra la Fundació Francisco Franco per un presumpte delicte d'odi per la «negació dels crims de lesa humanitat» comesos durant la Guerra Civil i el règim franquista. D'aquesta manera, segons ha informat l'organització política, ja s’ha remès l'expedient del cas a Madrid.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
La Fundació Francisco Franco té bul.la sense caducitat. Bé que ho sap l'abat del "valle", que li donarà validesa.
La Fundació Francisco Franco té bul.la sense caducitat. Bé que ho sap l'abat del "valle", que li donarà validesa.
Esperem que seguesqui el mateix curs que les altres denucies, que no se quedi enganxada al fóns de cap calaix gíns que hagi prescrit, com passa madsa sovint wuan es tracta d'aquest tipus de gent.
S'hauria de prohibir un fundació com aquesta.