#YoRompoConSoraya: campanya d’Hazte Oír contra Soraya Sáenz de Santamaria
La plataforma ultracatòlica Hazte Oír engega motors amb la campanya: ‘Yo rompo con Soraya’. Aquesta campanya, que pretén desacreditar Soraya Sáenz de Santamaria per liderar el Partit Popular, s’ha iniciat a Madrid amb la circulació de dues camionetes amb frases de la política.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aquesta gent de Hazte Oir utilitzen el sistema de recollida de signatures, per fer política bruta. Primer van ser els infants i ara és la candidata a unes primàries per afavorir a l'altre candidat.