Armengol celebra que s'hagin desestimat les mesures contra els ajuts a la retolació en català
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha considerat una gran notícia que s'hagin desestimat les mesures cautelars que havia sol·licitat Delegació de Govern espanyol per suspendre les ajudes a la retolació en català a Pollença i Capdepera.
En declaracions als mitjans, la presidenta de l'Executiu ha defensat que «es demostra» que la delegada del Govern espanyol, Maria Salom, «vol fer política partidista utilitzant les institucions de l'Estat». Així mateix, Armengol ha recordat que es tracta d'unes subvencions per a retolació en català que fa 20 anys que es donen «i compleixen amb la normativa bàsica».
«Això hauria de fer reflexionar a Salom perquè utilitzi el seu càrrec per fer el bé per les illes», ha manifestat la presidenta del Govern, que s'ha referit, entre altres, al reforç dels cossos de seguretat o al nou Règim Especial de les Balears.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Multada il·legalment amb 200€ per portar el CAT a la matrícula del cotxe
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.