Armengol celebra que s'hagin desestimat les mesures contra els ajuts a la retolació en català
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha considerat una gran notícia que s'hagin desestimat les mesures cautelars que havia sol·licitat Delegació de Govern espanyol per suspendre les ajudes a la retolació en català a Pollença i Capdepera.
En declaracions als mitjans, la presidenta de l'Executiu ha defensat que «es demostra» que la delegada del Govern espanyol, Maria Salom, «vol fer política partidista utilitzant les institucions de l'Estat». Així mateix, Armengol ha recordat que es tracta d'unes subvencions per a retolació en català que fa 20 anys que es donen «i compleixen amb la normativa bàsica».
«Això hauria de fer reflexionar a Salom perquè utilitzi el seu càrrec per fer el bé per les illes», ha manifestat la presidenta del Govern, que s'ha referit, entre altres, al reforç dels cossos de seguretat o al nou Règim Especial de les Balears.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.