cielo claro
  • Màx: 26°
  • Mín: 20°
25°

El PSIB s'adhereix a la plataforma 'Per un bon finançament' per «justícia»

El PSIB s'ha adherit a la plataforma 'Per un bon finançament' per «justícia i dignitat» davant la «situació insostenible» en la qual les institucions de les Balears «no disposen de recursos econòmics necessaris per atendre com cal a la ciutadania»

Segons ha explicat aquest dijous la formació, el PSIB comparteix el diagnòstic de la situació que fa la plataforma, així com les reclamacions que es fan al Govern espanyol entre les quals destaquen un nou model de finançament i un nou Règim Especial de les Balears (REB).

Així mateix, la plataforma també demana «l'increment progressiu i substancial de les inversions estatals, el pagament de les inversions estatutàries que encara es deuen la corresponsabilitat de l'Estat amb l'assumpció del deute, la cogestió aeroportuària i la derogació de la Llei Montoro».

Des del PSIB s'han compromès a fer una crida a la ciutadania i convidar-la a participar en aquesta mobilització permanent de la societat civil per reclamar al Govern espanyol que rectifiqui i doni a les Balears «els recursos econòmics i el tracte que mereixen».

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per MartiBCN, fa mes de 5 anys

Enlloc de demanar que el govern espanyol torni part del que roba, té més sentit demanar un canvi de financament per a que les comunitats que porten quaranta anys visquen a costa dels altres no s´hi acostumin com a manera de viure.

Valoració:1menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente