Francina Armengol parla en un acte a favor del 155
Pla mig de la presidenta de les Illes Balears, Francina Armengol, i del candidat del PSC el 21-D, Miquel Iceta, en un acte de campanya dels socialistes, el 12 de desembre de 2017 (horitzontal)
13/12/17 0:00
La presidenta del Govern ha pres partit a favor de l'aplicació de l'article 155 de la Constitució espanyola. Francina Armengol ha participat aquest dimarts en un acte de campanya del PSC a Rubí.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
El PSOE, Ciutadans i PP. Un totum revolotum on "tanto monta monta tanto". I el PSOE de progre a "carcelario". Els altres dos sempre han estat el que són. Dreta pura , dura i casposa.
El PSOE desapareixera de la primera línia politica. I ho fara per haver-se traicionat a ell mateix.
NO s'espera res millor d'aquesta apoltronada.
Basta veure-la al costat de n´Iceta... Ej! Francina, prepara el patrimoni que l´expoliaran!
Patètica,
Monàrquica, neoliberal i espanyolista fins a la medul·la. Al final s'imposen les portes giratòries, els González, els Guerra, els Bono, les Susanas... El PSOE no té remei.