Barcelona traslladarà al Parlament Europeu l’informe de ferits per la policia espanyola l’1O
El tinent de batle de Drets de Ciutadania de Barcelona, Jaume Asens, viatjarà aquest dijous a Brussel·les per fer públic l'informe del servei d'atenció a ferits en l'actuació policial de l'1-O, on es reunirà en el Parlament Europeu amb un dels seus vicepresidents, Dimitrios Papadimoulis, i altres eurodiputats.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Noo, nooooo, ja sabeu que ahir se va reprovar en Dastis, aquest gran ministre d'EsPPanya, que va dir a France que a les escoles de Catalunya no s'ensenyava castellá,?? També va dir a una TV. del Regne Unit (crec que la BBC) que totes les imatges de la policia i guàrdia civil repartint tote classe de violència, eran montatges falsos,sense pensar ??? que ells tengueren càmeres i corresponsals en directe a Catalunya.Aquest homo mereix un óscar a la millor interpretació, i al "Gobierno d'EsPPaña, que le den la oreja" millor, les dues i el rave, no se cove,és rave. Salut i República.